الخميس، 19 يونيو 2008

بسم الله الرحمن الرحيم انا على فكره لسه عامل المدونه دلوقتى حالا ويارب تعجبكم ويارب تشوفو فيها مواضيع تعجبكم وكل اللى انا عايزه منكم هو ان انتم تدعولى وان شاء الله هتشوفو اول موضوع على المدونه قريب سلام

هناك 10 تعليقات:

hosny elraheeb يقول...

اذيك ياعمر احب اكون اول واحد اهنيك على مدونتك اللى ان شاء الله تكون مفيده لكل اللى هيدخل عليها ان شاء الله وباذن الله تكون المدونه مميزه بمواضيعها واتمنى لك التوفيق باذن الله

المحبه يقول...

انا بشكرك ياحسنى على اهتمامك ده وان شاء الله هتشوفو مواضيع جميله على المدونه قريب ان شاء الله

teba يقول...

كيفك يا عمر
انا خالد ذكى حبيت اباركلك على المدونةونتونى نشوف حاجات جميلة ان شاء الله وتبقى ملك عالم التدوين
اخوك خالد

بنت مصريه يقول...

ربنا يوفقك ف المدونه يا رب يا عمر
انا عارفه اول ما الواحد بيعمل مدونه بيبقى خايف
بس صدقنى
هيه بس اول طلعه وبعد كده هتفتح عالرابع
هههههههههههههه
ربنا معاك

المحبه يقول...

انا بشكرك جدا ياخالد على تعليقك وان شاء الله اول موضوع هينزل قريب خالص

المحبه يقول...

بنت مصريه معلقه عندى والله انا مش مصدق نفسى وانا سعيد جدا بزيرتك للمدونه بتاعتى وياريت تتكرر على طول

Aиgel يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أهلا بك أخي في عالم المدونات
وإن شاء الله تفيد وتستفيد وأنا متفائلة خير بإن قلمك سيكون ميميز في كتاباته

أسعدك الله أخي وأشكرك على مرورك بمدونتي المتواضعة
كما أتمنى التواصل

أختك في الله ::
Angel Love

غير معرف يقول...

جزاك الله خيرا ياعمر وربنا يكرمك ويجزيك كل خير

غير معرف يقول...

المقال جميل جدا ياعمر وربنا يوفقك وتقدر تفيد الناسبالخير

غير معرف يقول...

المقال جميل جدا وربنا يوفقك وتقدر تفيد الناس والى الامام